10/23/2014

belki de yine yazmaya başlamalıyım sana içinde kuşlar olan kelimelerle .. sokaklarında müziğin ve dansın olduğu şehirlerden.. gülüşlerle , ayaklarım ıslanırken sularında.. neden yazmıyorum ki sahi sana?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder