Bir oyun bu .. Her oyun gibi kuralları var : İlk kural - Bildiğin bütün kurallardan kurtul ! İkinci kural - Akışa engel olma! Son kural ; Elini uzat, Gözlerini kapa ve Beni hisset ! Gerisiii falan filan işte :) ;) :)
10/23/2014
belki de yine yazmaya başlamalıyım sana içinde kuşlar olan kelimelerle .. sokaklarında müziğin ve dansın olduğu şehirlerden.. gülüşlerle , ayaklarım ıslanırken sularında.. neden yazmıyorum ki sahi sana?..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder