Bir oyun bu .. Her oyun gibi kuralları var : İlk kural - Bildiğin bütün kurallardan kurtul ! İkinci kural - Akışa engel olma! Son kural ; Elini uzat, Gözlerini kapa ve Beni hisset ! Gerisiii falan filan işte :) ;) :)
10/23/2014
seninle konuşmadığım, konuşamadığım her gün dışıma çıkmayan sözlerle biraz daha içime gitmekte ve içe doğru genişlemekteyim. Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi aslında çok da bilmiyorum. ses olmayan kelimeler eskiden içimde çok çabuk yankılanırdı. kendi kendime konuşmalarım kalabalık bir hal alır sanki yüzlerce insan başımda hep bir ağızdan konuşurlardı. şu oldu .. bu oldu.. acaba.. şimdi.. yokk yok.. ama.. özledin.. seviyorsun.. hayır ne münasebet canım.. hem o.. .. yapsan.. yok hayır yapmamalısın... o bunu demek istedi.. hayır tabi ki de... şeyy.. ne şeyiii.. düşünmüyor musun? anlamıyor musun? görmüyor musun? hissetmiyor musun? duymuyor musun? ..caksınn.. ceksin.. cak .. cek.. vs... o kadar çoktu ki bu sesler hangisini seslendirsem bir diğerinin hatırı kalırdı. şimdi içime düşen kelimeler yankı yapmayı bırak düştüğü yerde ses bile çıkarmamakta.
yankılanan kelimeler olmayınca yalnızlığımı daha az hisseder oldum. yalnızlığımı diyorum hala sensizliği demeye cesaret edemediğimden olsa gerek.. ya da belki de hala sensiz olduğumu anlamadığımdan.ben görmeden de sevebiliyorum ne yapayım. ben olmayı bırakmak belki de asıl sorun; ne sensizlik, ne yalnızlık,sadece ben olmak sana gelmeden içime düşen bütün kelimelerle..
nazende sevgilim yadıma düştün diyor figen genç arka fonda..çayım yine soğudu. fotoğrafına bakarken geçen zamanı anlamak için dakikaları saatleri değil içmeden soğuyan çaylarımı sayıyorum .. komik değil mi? yanındayken ayaklarım yere basmamış hiç. ne tuhaf sen yanımdayken olan bütün fotoğraflarda uçar gibiyim . sessiz o yüzden mi kanadı kırık kuş misali hissedişim kendimi?
ah bu kelimeler. . konu sen olunca nasıl kanat çırpmaktalar . nasıl telaşlı ve heyecanlılar.. birbirine dolaşmakta ama ısrarla cümle olmaya çalışmaktalar.. sırf sana yol alabilmek için nasıl da çırpınmaktalar ruhumun ıssız mecralarında ..
ah bu sensizlik..
ah bu ben..
ah bu sana yol almaya çalışan kelimeler..
damla damla yanağımdan düşerken yine ellerine, kokuna, gülüşüne karıştı..
ne yapayım ben olmaktan kaçış yok işte.. görmeden de seviyorum..
yada içimin bütün kıyılarından seni görüyorum..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)