burada buluşmalarımız.. kelimelerde..kelimelerle..
bak gördüğün gibi bütün kelimeleri geri çektim..
sözler yok
anlamlar yok
yokluğunda; hikayelere, masallara, şiirlere ve dualara sığındım
gökyüzü, yıldızlar ,deniz, rüzgar,yağmur, kar, gemiler ..
ve içinden martılar geçen şarkılara tutundum
gece oldum günü sardım
güneş oldum aya tutuldum
ama
geriye baktığımda koca bir boşluk kaldı
gördüm ki seni beklerken
"HİÇ " OLDUM

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder