Bir oyun bu .. Her oyun gibi kuralları var : İlk kural - Bildiğin bütün kurallardan kurtul ! İkinci kural - Akışa engel olma! Son kural ; Elini uzat, Gözlerini kapa ve Beni hisset ! Gerisiii falan filan işte :) ;) :)
10/19/2016
yazmak, yazmak, yazmak ... elimden gelen sadece bu.. sustuğum zaman bana nefes aldıran tek şey bu ; yazmak. kaç zaman oldu? sahi, neye kaç zaman oldu? bu soruyu sorarken aklımdan o kadar çok şey aynı anda geçti ki geride sadece tozlu bir boşluk kaldı ? içimin tozlu boşluğunda biriktirdiğim anılara bakıyorum.. unutmayayım diye biriktirilmiş otobüs, uçak, tiyatro, sinema, müze ve bilumum bir sürü bilet, kalemler, kokular, kartvizler, silgiler, taşlar, mendil üzerine yazılmış yazılar, minyatür oyuncaklar, kimlerle gidildiği not alınan kafe kartları.. bir kutu dolusu hayat.. bir kutu hayat.. kutu hayat!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder