içmeyi unuttuğun çay sana der ki: Hayat bazen garip süprizler yapar.. yaşadığın şeyin rüya mı gerçek
mi olduğunu anlamaya çalışırken içine bir şey oturmuştur çoktan . mesela oturan şey mutluluk mu hüzün mü onu bile bilmezsin ama yaşamana engel değildir .. vel hasıl çay seslenir: hey arkadaş hayat bu işte.. ne zaman ne olacağı bilinmez anlamadın mı daha? ve hayat bazen garip süprizler yapar!..
işte bunun üstüne soğusa da o çay içilir. bergamut kokusu yerindedir ve sen gülümsersin :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder